Blogg

Ferietur 3

Bedre sent enn aldri ;) Den tredje ferieturen gikk til Mlselv, hadde det ikke vrt for at landsskytterstevnet ble holdt der s hadde vi nok ikke reist dit p ferie. S hektet p campingvogna og dr...

24.08.2016

N er det veeldig lenge siden det har kommet noe nytt her (bortsett fra det innlegget i sta). Men har ikke vrt helt motivert til blogge, og har vrt inne p tanken om slutte helt. Men samtid...

Countryfestival

I forrige innlegg nevnte jeg at jeg hadde vrt borte i helga som var. Idar var hjemme med ungene mens jeg ble med noen venner og sster mi p countryfestivalen p Vinstra. Andre ret vi var der sam...

Ferietur 2

Da har vi vrt p en liten ferie igjen. Dro til Lillehammer onsdag og ble der til fredag. Innlegget kommer litt sent siden jeg har vrt borte i helga. Denne gangen tok vi med oss campingvogna og l...

Ferietur 1

N har vi gjort unna sommerens frste ferie tur. Den gikk til hytta p Kvingo. Egentlig skulle vi ikke dit i r siden vi skal p ganske lang ferietur senere i sommer. Men s hadde vi begge to ...

Insta moments - juni

​Bilder fra instagram kontoen min i juni:  Flg meg gjerne: heegel88    #instagram #bilder #juni

Instamoments - mai

Noen av bildene fra instagramkontoen min i mai. Flg meg gjerne p:heegel88   #instagramkonto #instagram #bilder #mai

Gratulerer med dagen!

Dagens 17.mai feiring er over og vi har hatt en kjempefin dag :) Startet med g i tog sammen med Silje, mamma og selvflgelig masse andre folk. Nr toget var ferdig ble det litt sykling...

Tur til Vakkertjnn

Dagen i dag har vi brukt p tur i skogen, fint vr har det ogs vrt. Magnus ble hos bestefaren sin en dag lenger, s da ble det Emil, Idar, meg og hundene p tur. Turen gikk til Vakkertjnn h...

Pinse og langhelg

Da sto det enda ei langhelg for tur. Magnus har dratt opp til bestefaren sin og skal vre der til sndag, og vi har ikke store planene for helgen annet en gjre litt utvendig i hagen for f...

Langhelg og campingtur

Her har det vrt langhelg p alle mann siden torsdag, s da benyttet vi sjansen til bruke alle dagene p campingtur. Campingtur hadde det blitt uansett om det hadde vrt lang eller vanlig helg, s...

Insta moments - april

Bilder fra instagram kontoen min i april :)  Flg meg gjerne: hegel88    #instagram #instamoments #bilder #april

28.04.2016

Da var det snart helg igjen, tiden bare flyr avgrde og Emil er 6 uker i dag ogs. Dagene gr med til se Emil vokse og utvikle seg, og se hvor flink Magnus er med han, virker som han har blitt or...

Sndagstur

fr i uka hadde jeg bestemt at dagen i gr skulle vi bruke til dra p tur i skogen, siden det er lenge siden sist vi hadde gjort det. Ikke noe langtur siden det er greit legge opp til...

Sndag

En fin dag gr mot slutten, og vi har brukt store deler av dagen ute. N som snen er borte ser vi litt mer av hvordan uteomrdet er rundt det nye huset vrt. Vi har ftt begynt planlegge og gjr...

04.04.2016

I dag ble det fri fra barnehagen p Magnus, s vi har kost oss med besk og s har vi laget polarbrd. S n er han fornyd som endelig har ftt polarbrd :) Fant en oppskrift p bloggen ...

03.04.2016

Helga er ved veis ende, og en ny uke starter snart. Og Idar begynner p jobb igjen etter to uker med permisjon i forbindelse med fdselen. Men Emil og jeg skal nok klare oss for det :) Magnus start...

Insta moments - mars

Noen av bildene fra instagram kontoen min i mars :)  Flg meg gjerne p: hegel88   #instagram #instagramkonto #bilder

Kost oss p fjellet :)

I gr dro vi opp p fjellet for tilbringe dagen der. Litt smsurt innimellom, men med bl s holdt vi varmen. Og sola tittet ogs fram til uttp dagen. Vi var der sammen med Silje, Linda, Mrtha-...

Litt av hva vi har gjort i det siste

Endelig har vi ftt tilbake internetten (fr enn det som var sagt faktisk) S n skal det oppdateres litt oftere her :) Ikke det at det har skjedd kjempe mye i det siste, men litt har jeg vise fr...

Insta moments - februar

Noen av bildene p instagram kontoen min i februar :)  Flg meg gjerne: hegel88  #instagram #instagramkonto #bilder #februar

Litt oppdateringer fra den siste tiden.

Veldig drlig med blogging om dagen, men det er fordi vi har flyttet og ikke ftt noe nett enda. Og det tar enda en stund fr vi fr noe desverre... Vi har n bodd i det nye huset i 2 uker snart, ...

Insta moments - januar

Noen av bildene p instagram kontoen min i januar :) Flg meg gjerne: hegel88 #instagram #instagramkonto #bilder #januar

10.01.2016

I dag er siste rest av jula ryddet bort. Egentlig litt godt ogs :) Blir litt tomt, men slik pleier de jo bli hvert r. Eksta tomt er det n, siden jeg ikke satte opp igjen diverse pynteting side...

03.01.2016

Juleferien gr mot slutten og i morgen er hverdagen her igjen. Vi avsluttet ferien med en tur p hytta fra i gr til i dag. Og der var det en del sn til Magnus sin store glede. Tror han fint kunne...

Insta moments - Desember

Noen bilder fra instagramkontoen min i desember Flg meg gjerne: hegel88 #instagram #instagrambilder #bilder #desember

Godt nyttr!

Da er nok et r over og vi har s vidt begynt p det nye. Et r vi gleder oss masse til siden lillebror kommer. Julen har egentlig vrt vedlig rolig. 3. juledag var vi hos mamma p julemiddag, 4 j...

Juleaften

Julaften ble som alltid en koselig dag. Magnus og jeg var oppe frst og da var det sette p tv`n og se p juleprogrammer samtidlig med at Magnus fikk julestrmpa si :) Etter en del tv-titting og ...

Lille juleaften

I dag er de siste forberedelsene gjort. I morgen er det bare lage julemiddagen, dekke/pynte bord og kose oss fr den store kvelden er her :) Juletreet har blitt pyntet i dag, med bittelitt hjelp...

3D ultralyd og juleforberedelser

N er Magnus levert hos mormor og jeg er snart klar for julebord/avslutning med SFO ansatte og bedre halvdeler. Gleder meg til julemat og litt sosialt :) Vrt en rolig dag i dag siden Magnus er fo...

2. sndag i advent

Dette innlegget skulle egentlig ut i gr, men etter litt krangling med pc`n kom det ikke ut. Helga har besttt av litt juleforberedelser. Silje og jeg bakte lefser til jul p lrdag. Trodde egentl...

Mine julegavnsker 2015

1. Kari Traa sokker 2. Jakt jakke 3. Penger 4. Lang antenne til jaktradioen 5. Oransje lag lper 6. Kari Traa lue #julegavensker

Insta moments - november

Noen av bildene fra instagram komtoen min i november :) Flg meg gjerne: hegel88 #instagrambilder #instamoments #bilder #november

1. sndag i advent :)

Det var allerede 1. sndag i advent her, og en herlig mned str for tur. Elsker denne tiden av ret med juleforberedelser og selve julen nr den kommer. rets adventsstake er veldig enkel i r, m...

Helg og juleforberedelser

I helga har der ikke vrt s mye planer og det har egentlig vrt ganske godt. Merker der begynner nrme seg jul, og det er mye planer framover. Men litt juleforberedelser har det vrt. P lrdag ...

En lillebror p vei :)

30. mars venter vi en lillebror. Var p ultralyd p onsdag og det var en frisk liten gutt som rrte p seg der inne. Men var ikke s lett f tatt bilde av han som det var nr vi var p ultralyd m...

Insta moments - oktober

Bilder fra Instagram kontoen min i oktober. Flg meg gjerne p: hegel88 #instragram #instagramkonto #bilder #oktober

Helga

Dette har vrt ei ganske s fylt helg. Fredag var Magnus og jeg i banken og tmte sparegrisen hans, siden det var sparebankuka. Etter det dro jeg og pappa for hente en sofa. Fant endelig en jeg ...

Hstferie :)

Hstferien startet med at vi tok med oss campingvogna opp til der vi jakter elg, for tilbringe helga der. Ble bare jakting lrdag, men var der hele helga for det. Sndagen gikk med til sortering ...

Litt natur bilder fra hsten :)

Hsten er ei fin rstid med alle de flotte fargene. Har blitt tatt litt hstbilder fram til n som jeg gjerne vil vise frem :) Disse er tatt ganske tidlig p hsten, s er ikke s mye hstfarger p...

Insta moments - august

Bilder fra instagram kontoen min i august: Legg meg gjerne til: hegel88 #instagrambilder #instagram #bilder #august

Hytta og brplukking

Lrdag og sndag tilbrakte vi p hytta Er ei stund siden vi har vrt der n, s var godt vre der igjen. Til tross for at formen ikke har vrt noe srlig fikk vi til noen brturer, men det mtte se...

Landskytterstevnet Lesja

Vi er tilbake fra rets LS p Lesja, iallefall Magnus og jeg. Idar ble igjen p Dombs for han har spillejobb der i helga. Ei uke som har gtt alt for fort. Vi hadde leid oss hus p Lesjaskog samme...

29.07.2015

Her gr dagene med til skyting og forberedelser til rets landskytterstevne. Har vrt skutt tre stevner denne uka. Men ser at jeg kanskje skulle ha trent litt mer... Men blir liksom ikke helt tid...

En regnfull turdag inn til Bretningsdalsbua

i dag har vi vrt en tur inn til Bretningsdalsbua, selv om det var spdd regn i hele dag. Er vell noe som heter: finnes ikke drlig vr, bare drlig klr. Var ikke spsende regn s var en helt gre...

80 r`s feiring

Bursdagsfeiringen av bestemor er vell oversttt og jubilanten var fornyd. Vi var 20 som feiret med mat og kaker. Var Silje, Linda og jeg som sto for det meste her, bde av pynting, matlaging og no...

24.07.2015

God kveld lesere :) Her gr det i planlegging av bursdag om dagen. Bestemor ble 80 r den 14. juli, og det skal feires i morgen. Silje og jeg ville at den skulle feires litt strre enn vanlig burs...

Ferietur til hytta p Kvingo :)

Vi er tilbake fra hytta p Kvingo etter 11 fine dager der. S n blir det litt mer blogging fr jeg hpe som jeg har ordentlig nett igjen :) Selv om vi ikke akkurat har hatt sol og veldig mange va...

Countryfestival

Tok litt tid f ut detta innlegget, siden det er drlig nett p hytta. Men her kommet innlegget fra helga. Har hatt ei kjempe knall helg. Helga har jeg tilbrakt p Vinstra p countryfestival samm...

Insta moments - Juni

Noen av bildene fra instagram kontoen min i juni :) Flg meg gjerne: hegel88 #instagram #instagrambilder #bilder #instamoments

Sommerferie : D

Da har jeg ogs tatt sommerferie, og seks uker skal bli fylt med hytteturer, telttur, countryfestival, dagsturer i skog og fjell, shopping, landsskytterstevnet og tid sammen med familie og venner. ...

Snaaart sommerferie :)

Kjenner jeg lengter etter sommerferie n, og reise p ferie. Bare 2,5 uke igjen p jobb n, s er det 5 uker ferie :) Og da starter ferien med noen dager hjemme, fr jeg drar p countryfestival med...

Helg og tur i fjellet

I helga ble det litt sommervr faktisk. Synes det er p tide med ordentlig sommer n. Skulle egentlig dra opp p hytta p lrdag, men nr det var s fint vr her ville vi ikke reise vekk fra det og...

Insta moments - mai

Noen av bildene fra Instagram kontoen min i mai :) Flg meg gjerne: hegel88 #instamoments #mai #instagram #bilder

Pinsen

I pinsen har vi prvd ny campingvogna vr. Vet ikke om jeg har nevnt det her men vi hentet oss ny vogn for noen uker siden. En strre en den vi hadde sist, slik at vi n har egen sovedel. Frste tu...

Litt nye klr til meg :)

P fredag var jeg med Idar til Tynset s jeg kunne shoppe litt. S da ble det litt nye klr bde p meg og Magnus. (Klrne til Magnus kommer i eget innlegg). Jeg er ikke s nye p hvor jeg handler...

17. mai

En vellykket 17, mai dag er snart over, tross regnvr. Kom ikke s mye regn mens vi gikk i toget heldigvis. Svigermor var ogs med oss i dag siden hun er hos oss i helga :) Nr det komme...

Tur til Hammarkollen

I gr ble det en tur p Hammarkollen. Idar har ikke vrt der enda i lpet av de rene han har bodd her, s da mtte jeg vise han den fine plassen med den fine utsikten. Hadde vi gtt dit mens det v...

Tur til Rokosjen

I dag har vi vrt i Lten p rets frste utendrs banestevne i skyting (andre for Idar). Ikke s mye skryte av, men fr hpe det var for at det var det frste :p Etter stevne kjrte vi bort til ...

Insta moments - April

Da var det siste dag av april, og mai str for tur. Her er noen av bildene fra instagram kontoen min i april :) Flg meg gjerne p: hegel88 #instagram #instagramkonto #bilder #april

29.04.2015

God morgen, eller formiddag er det vell n:) Sen frokost i dag siden jeg er hjemme med Magnus. Dagens frokost besto av havrelomper med philadelphia cremoso hvitlk & urter med chorizo plser :) ...

Purina One

// reklame For noen dager siden fikk jeg tilsendt en prve pose med kattemat fra LikenShare. Produktet var Purina One med kylling og fullkorn. Katten min er ganske s kresen, men dette likte han f...

Avlser jobbing i helga :)

Magnus og jeg har tilbrakt det meste av helga hos Silje og pappa. Der er lamminga i gang s jeg har hjulpet til. Min jobb nummer to, for der er jeg avlser. Og kjenner jeg gjerne kunne byttet ut de...

14.04.2015

I gr efta begynte Magnus og jeg med litt sing av blomster og grnnsaker. Sdd grnnsaker er noe jeg har gjort i mange r. Moro og ha sin egen lille kjkkenhage. S n har vi sdd tomatplanter, s...

Bildedryss fra helga :)

Dette har vrt ei helg uten noen planer (bortsett fra en liten sverigetur p fredag sammen med Magnus og pappa), med litt smturer og besk bare. Godt ha ei snn helg ogs :) Her kommer litt bild...

Svar p sprsmlsrunden

Ser det er over en mned siden jeg hadde sprsmlsrunde, s da er det kanskje p tide komme med noen svar :) Hvilke land drmmer du om beske? :) Det er mange land jeg kunne tenkt meg dra t...

Pskeferien

N er vi kommet hjem fra hytta og vi har hatt en kjempe fin pskeferie der. Selv om vi gjerne kunne hatt litt finere vr mens vi var der. Jeg sto p slalom igjen mens vi var der, er noen r siden s...

Pskeferie :D

N har vi pskeferie alle sammen, og det skal bli godt dra p hytta i morgen. De tre siste dagene har gtt med til ordne i stand til det rlige feltskytterstevne skytterlaget pleier ha. Hver ...

Bursdagsforberedelser :)

I dag har jeg stort sett sttt p kjkkenet og ordnet med kaker til bursdagen til Magnus som skal feires i morgen. Er fortsatt at noe pynting av kaker, men det tar jeg ikke fr i morgen. N var sof...

Helga :)

Nok ei helg er snart over, og denna helga hadde vi ikke lagt noen planer. Ganske godt med ei helg uten planer, s kan man ta det som det kommer. Det har vrt skikkelig vr vr her, s vi har vrt e...

Sprsmlsrunde

Kjrer i gang en sprsmlsrunde. S er det noe dere lurer p, eller vil vite mer om s spr i vei :) #sprsmlsrunde #sprsml #?

Moralpet og bursdagsfeiring

P lrdag var det Moralpet her vi bor. Det er et skirenn som arrangeres hver r og som gr fra Koppang til Rendalen og omvendt annet hver r. Og i r var Idar med gikk for frste gang. Og siden ...

Insta moments - februar

Bilder fra instagram kontoen min i februar :) Flg meg gjerne: hegel88 #instagram #instagrambilder #bilder #instagramkonto

Vinterferie p Savalen

N er vi hjemme igjen etter fire fine dager p Savalen. Svigermor har ogs vrt med oss :) Vi bodde i en leilighet i Nissegata. Bodde der i fjor ogs, og var fornyd med leiligheta s derfor ble de...

Vinterferie

Vi er i gang med vinterferie og bde Idar og jeg har fri, s da har Magnus fri fra bhg ogs :) Startet ferien med vre noen dager p hytta. s vi har gtt p ski, vrt i svmmebassenget nede p h...

Morsdag

Gratulerer til alle mdre der ute :) Vi var frst hos mamma og feiret morsdag med gaver og kake med hun i dag. Hun fikk blomster og armbnd av oss. Og s dro vi opp til bestemor feiret med gaver...

07.02.2015

N har vi endelig ftt vrt en tur p hytta igjen. Selv om det bare ble et dgn var godt vre der igjen :) Musa hadde dessverre kost seg inne, s mtte ta en grundig vask fr vi fikk gjort noe an...

Tips til morsdagsgaver :)

Noen tips til hva man kan gi p morsdagen! Smykker, hrpleieprodukter, konfekt, blomster, gavekort p spa og krus med tekst. Eller bak noen fine cupcakes eller en kake :) #morsdag #morsdagsidee...

Insta moments - januar

Noen av bildene fra instagram kontoen min i januar. Flg meg gjerne p: hegel88 #instagram #instagramkonto #instagrambilder #bilder

Gran Canaria, Arguineguin del 2 :)

Litt flere bilder fra ferien vr :) Palmitos Park ble ogs beskt. En dyrepark med masse papegyer, delfiner, fugler, reptiler, sommerfugler, kenguru, fisker, krokodiller, surikater, skilpadder, a...

Gran Canaria, Arguineguin del 1 :)

Da er vi tilbake etter ei fin uke i Gran Canaria, og fant egentlig ut at ei uke er litt for lite. Men vi har kost oss og nte den s godt vi kunne. Vi hadde sol hver dag, men litt sur vind noen dag...

Ferdig pakket og klare : D

Da er jeg ferdig pakket og klar for ei uke i Arguineguin : D Flyet gr i morgen tidlig halv tte, s vi reiser til flyplassen i natt. Det skal bli s godt komme til et varmere sted. Bort fra sn ...

Utekos :)

VI har kost oss ute i flere timer i dag. Jeg tok med meg Magnus p akebrett og Bob og gikk en tur. Og Idar tok med seg Bonzo p en skitur. Da vi kom hjem igjen fyrte vi opp i blpanna og grilla ...

Sndag

Det ble ingen hyttetur p oss i helga p.g.a. snvr. Noe jeg syntes var litt dumt siden det er en stund siden vi har vrt er. Jeg hadde pakket bilen for hyttetur og begynte kjre, men da jeg kom ...

09.01.2015

Da er frste uke unnagjort etter juleferien, og merker at det var litt hardt begynne st opp tidlig igjen. Slik er det jo stort sett alltid etter ferier. Men om 12 dager s er det ny ferie uke....

Hjemmelaget fuglemat

solsikkefr brd puffet ris Del brdet opp i smbiter og bland alt i en bolle. 2.Smelt matfettet. 3. Bland matfettet sammen med det trre. 4. Hell blandingen over i sm begere eller...

Juleferien over

I morgen er det hverdag med jobb og barnehage igjen etter to uker med ferie. Fler vi har ftt brukt ferien bra. Har vrt p mye besk i jula og hatt besk. Og vi har vrt ute s Magnus har ftt pr...

Insta moments - Desember

Noen av bildene fra instagram kontoen min i desember :) Flg meg gjerne: hegel88 #instagram #instagrambilder #bilder #instagramkonto

Nyttrsaften

Nyttrsaften feiret vi i Trondheim sammen med Adrian, Monica, Eilif, Sollaug og Asle. Middagen var kalkun med mye godt tilbehr. Spiste middagen p eftan siden vi skulle til festningen se p fami...

Julaften :)

Her kommer litt fra julaften vr. Siden vi ikke skulle vre hjemme var det en rolig formiddag her, noe som var veldig godt. Startet dagen med en god frokost og s ble det tv titting og lek med Magn...

Lille julaften :)

I gr var siste dagen p jobb, s n er det ferie fram til neste r p oss. Og det skal bli godt :) Skulle ogs gjre meg helt ferdig med ting i dag, men det gikk ikke slik nr ryggen begynte kr...

Hotell tur Kongsberg

N er jeg p hotell tur i Kongsberg, Idar har spillinger her i helgen ogs. Var meninga Magnus ogs skulle vre med, men siden han har vrt sjuk hele uka fant vi ut at det var greit han ble igjen s...

rets julekort

Her er rets julekort. Julekortene er til og med bestilt og sendt ut. Mangler levere ut noen til de som bor p samme sted som meg bare. Har aldri vrt s tidlig ute med julekortene fr, men godt ...

Julefobredelser

Da har vi begynt p andre uka i desember og det er bare 16 dager igjen julaften. Jeg er hjemme med Magnus i dag som er sjuk igjen. Hper det gr litt fortere over denne gangen. Blitt lite med blogg...

Insta moments - November

Noen av bildene mine fra instagram kontoen min i november :) Flg meg gjerne: hegel88 #instamoments #november #instagram #bilder

1. sndag i advent :)

N har vi kommet til det koseligste tida p ret, og det frste lyset p adventskransen str brenner :) Idar dro til Kongsberg p fredag og ble der hele helga, for bandet hans hadde spillejobb...

Julekalendere :)

I r er det frste gang Magnus fr pakkekalender. I fjor var han bare 9 mnd s da skjnte han ikke noe av det. Er ikke sikkert han skjnner s mye av det i r eller. Men jeg hadde s lyst til lag...

Juleshopping og julebord :)

P lrdag ble det litt juleshopping. Idar hadde bandving i Hamar, s da ble Magnus, Silje og jeg med for shoppe mens han vde. Fikk kjpt noen julegaver men blir en runde til for bli ferdig. H...

Mine julegave nsker 2014

1. Lilla tubeskjerf 2. Jaktsekk 3. Penger 4. Gavekort p butikker med interir #julegavensker #julegaver #nsker #jul

Ebay kjp til Magnus

Her er noe jeg har handlet til Magnus p ebay, med linker :) Joggebukse str 110, tilsvarer ca 98. Finner du her Joggedress i str 110, tilsvarer ca str 98. Finner du her Kjp jeg er fornyd med...

17.11.2014

N begynner det bli en stund siden jeg har skrevet et innlegg om hva jeg har gjort i det siste. Men det er fordi det ikke er skjedd s mye. Formen til Magnus har gtt veldig mye opp og ned i det ...

Julegavensker Idar og jeg har sammen 2014

1. Lilla hnklr 2. Lilla hnklr med mariusmnster 3 og 7. Hnklr med stjerner 4. Gavekort p Expert 5. Bordlper med mariusmnster 6. Dab radio 8. Stretchlaken i str 120x200 9. Kokkeknive...

Ebay kjp

Mobildeksel til Sony experia Z2. Finner du her: Her Mobildeksel til Sony experia Z2. Flger ogs med beskytter til sette p skjermen, Jeg kjpte det rosa. Finner du: Her T-skjorte. Normal i...

Personlig almanakk tips

Vil gjerne tipse dere om min personlige almanakk. Har brukt den dette ret her og i gr kom almanakken for 2015 i posten :) En almanakk jeg er veldig fornyd med. Man har ganske mange valgmulighete...

instamoments - oktober

Bilder fra instagram kontoen min i oktober. Flg meg gjerne: hegel88 #instamoments #oktober #bilder

Fridag :)

I dag har Magnus og jeg fri igjen, veldig godt :) L lenge gjorde vi i dag ogs, Magnus vkna ikke fr halv ti :) N er det sparebankuka, s vi har vrt i banken og tmt grisen i dag. Og der var...

Helga

Da gr helga mot slutten og Magnus og jeg er iallefall klare for barnehage og jobb igjen i morgen. Magnus var hjemme fra barnehagen hele denne uka som har gtt pga, sykdom, og Idar og jeg har bytte...

Jentetur :)

I gr dro se Mari, Kannika, Linda, Silje og jeg opp p hytta p jentetur til i dag. Vi koste oss med ost, kjeks, god drikke, musikk, mimring om "gamle dager" og vi fikk trimmet latttermusklene. En...

Fjelltur

I dag dro Idar og jeg opp p fjellet for se om vi kunne finne noen sauer. Mangler fortsatt noen, s hper jo finne flere i live som vil hjem. Hadde ogs kommet litt sn opp der n, og da er de...

08.10.2014

N er det snart slutt med denna hstferie uka ogs. Gr s alt for fort. P mandag dro vi til Hamar for shoppe litt. S da ble det litt nye klr p meg :) P Magnus ble det ikke noe annet en ny m...

Elgjakt

I helga har jeg ikke gjort s mye annet enn vrt i skogen jakta elg. Frste turen vi var ute jakta i gr ble det skremt i veien en elg av den som gikk, men den kom ikke bort til noen av oss s...

Insta moments - September

Bilder fra instagram kontoen min i september. Ta gjerne en titt: hegel88 #instamoments #september #instagram

Hstferie :)

N er det helg for Magnus og meg, og til uka er det hstferie. Vi har ikke lagt noen store planer for ferien bortsett fra at vi skal til Hamar en dag og s skal jeg jobbe to korte dager. Men blir n...

29.09.2014

I dag ble det vre hjemme med en syk liten gutt. Ble en ordentlig forkjlelse p han. Nr ligger han sover, s fr jeg hpe han blir fort frisk igjen. Ikke noe greit vre syk nr man er liten...

Hytta, sausanking og hussalg :)

Vi har vrt p hytta n i helga ogs. Kjell Arne (svigerfar) har ogs vrt der med oss. Sausankinga var fortsatt ikke ferdig, s vi hjalp til litt p lrdagen ogs. Fant mange sauer vi fikk med oss...

Utekos :)

Her er bilder fra hva vi har gjort i efta. Lagde bl i blpanna og koste oss med varm kakao og hjemmelaget havrekjeks i det fine hstvret :) #september #hst #utekos #bl #kakao #familie

Sausanking

I helga har vi vrt p fjellet sanka sau og ftt kjrt den hjem igjen. Mangler forsatt en del, men neste uke og gr med p leting for noen. Magnus, Silje og jeg dro opp torsdagskvelden og l p h...

Lrdag

Magnus sover stt i senga si og jeg har funnet godstolen sammen med ostepoppen og en shaker :) Vi har vrt borte i nesten hele dag. Har beskt bestemor p formiddagen i dag. N var hun ferdig med t...

Da var det helg :)

Da var det helg for Magnus og meg :) Noe jeg tror er helt greit for Magnus, for han hadde vrt veldig sliten i bhg i efta. Idar blir borte hele helga for han skal p spillejobb i Hamar med EVENTuel...

Hatt bakenden over meg i dag :)

I dag har jeg hatt bakenden over meg, Har bakt blbrmuffins og eplekake. Pluss at det ble is siden det ble igjen blbr etter jeg var ferdig med muffinsene. Isen laget jeg ved blande yoghurt na...

Insta moments - August

Bilder fra instagram kontoen min i august :) Flg meg gjerne p: hegel88 #instagram #instamoments #august

Hytta

Vi har tilbrakt helga p hytta. Der begynner det bli hst, det merkes bde p vret og naturen. Men jeg synes hsten er den fineste rstiden p fjellet. N har vi ftt lagd oss en blplass ved hy...

Helga

Fredag: Jeg har jo fri p fredager s denne fredagen gikk med p kjre Silje og Mrtha Louise til Tynset p kjretimer. Og mens de kjrer rusler Magnus og jeg rundt i butikker og gater. Vi spist...

Frste dag i barnehagen over!

Da har Magnus hatt sin frste dag i barnehagen og det gikk kjempe bra syntes jeg :) Han var der i to timer ca og jeg var sammen med han hele tiden. Hper det gr like bra den dagen han skal vre de...

Skytterstevne og hytta.

Da var helga allerede nesten over ogs. Gr s alt for fort. I gr dro vi p skytterstevne i Srskogbygda. Snn passe fornyd med skytinga, begynte bra p 15 skudden men 10 skudden gikk ikke s bra...

Noen av innkjpene i sommer til meg selv og huset :)

Genser fra Only. T-skjorte. Den husker jeg ikke hvor ble kjpt. Endelig fant jeg en parfyme jeg likte. Nye koppehndkler, med stjerner :) Var halv pris p de s da mtte de bli med hjem. #inn...

Kongeparken

Magnus, Silje og jeg var i Kongeparken nr vi var i Sandnes, En kjempe fint park men det meste er for de over 90 cm, s Magnus er litt kort enda. Men han koste seg med det som var for han. Grtassl...

Landsskytterstevnet Sandnes og tur til Preikestolen!

N er vi hjemme igjen fra ferie og landsskytterstevne. Det ble s vi kjrte i ett for komme fortere hjem. En lang stopp hos tanta til Idar hvor vi spiste kveldsmat ellers noen smpauser bare. Gik...

Landsskytterstevnet Sandnes

I gr kom vi oss endelig inn i huset vi har leid her i Sandnes. Det var veldig godt komme seg bort i fra campingen vi l p, for den var s om s. Kommer aldri til leie oss hytte der igjen for ...

Sommerferie p hytta p Kvingo, Bergen 2

Da har vi vrt p hytta i 9 dager allerede, og vi har kost oss! Har stort sett hatt sol mens vi har vrt her. Litt regn de siste dagene. Men var egentlig helt greit med regn og overskya vr etter m...

Sommerferie p hytta p Kvingo, Bergen.

P mandag som var dro vi p ferie til hytta p Kvingo. Moren til Idar har hytte her s vi pleier vre her hver sommer. En kjempefin plass nede ved vannet. Vi overnattet p vei hit for slippe ...

Skyting og forberedelser til skytterstevne!

I dag har vi omtrent bare vrt p skytterbana hele dagen. Vi skal arrangere skytterstevne i morgen og jeg skal st p kjkkenet s har gjort unna en del forberedelser der. Greit med alt man kan gj...

Marten, ny bil og solgt et hus : D

Bde i gr og i dag har Magnus og jeg vrt p marten og ruslet rundt sett. Mamma kjpte en strikket jakke og maracaser i martensgaver til Magnus i gr. Og s fikk han penger av oldemora si til ...

Fjelltur

I dag mens Magnus har vrt hos tante Silje, dro Idar, jeg og bikkjene opp til Storfjellet for se etter sau. Vi parkerte ved gjeterbua og gikk opp til 1141. Men s ikke en eneste sau, hrte s vid...

Maling av rommet til Magnus er ferdig : D

Da er vi endelig ferdig med male rommet til Magnus. Flyttet sengen hans inn dit igjen i gr s han kunne sove der, og resten av tingene hans flyttet jeg inn igjen i dag. Synes det er kjempe kosel...

Ferietur til Flatanger del 2!

Tirsdag dro vi med bten til ya Villa. Str er fyr det som heter Ville Fyr som vi skulle se p. Magnus sovnet nesten med en gang vi begynte kjre og s til vi var fremme. Mtte g et lite stykke...

Ferietur til Flatanger del 1!

I innlegget jeg postet forrige helg skrev jeg at vi skulle p hytta noen dager. Men slik ble det ikke. Lrdag da vi egentlig skulle dra var Idar inne s p vrvarselet fremover og det var spdd g...

Lite blogging i det siste.

Blitt veldig lite blogging i det siste. Og det er fordi vi er p ferie. Har ikke tida til sitte s mye med det og synes ikke jeg kan sitte hver kveld med det heller nr vi er p besk. Men nr vi...

Kanotur og maling av barnerom

N har vi ftt lnt oss en kano, s vi kan f tatt noen kanoturer i sommer. Prvde litt i gr kveld p Kjemsjen med Magnus for se hvordan det gikk. Men han syntes det var veldig kjedelig mtte...

Insta moments - Juni

Noen av bildene fra Instagram kontoen min fra juni. Flg meg gjerne : hegel88 #instamoments #juni #instagram #bilder

Teltur ved Isteren i Engerdalen

I gr tok vi med oss Magnus og bikkjene p telttur til Engerdalen. Vi hadde bestemt oss for telte ved Isteren, s vi parkerte bilen og gikk en stykke for komme ned til sjen. Og det var ikke ak...

Tur i Brettningsdalen

I dag har Silje, Bonzo og jeg vrt en tur i Brettningsdalen for se etter sauene til pappa. Vi var ikke kjempe heldige med vret, siden det regna en del. Men med vanntette klr var ikke regnet noe...

Sommerferie :)

Da var sommerferien i gang og de frste dagene ble tilbrakt p hytta, svigerfar var ogs med oss. Vi dro opp etter jeg var ferdig p jobb onsdag. Ikke noe veldig gode temperaturer mens vi har vrt ...

24.06.2014

En dag igjen p jobb n, s er det sommerferie p meg : D Og da starter vi ferien med reise opp p hytta i morgen etter jobb og bli der til fredag. Siden vi har andre planer i helga m vi ned i...

Tynset tur

i gr dro vi til Tynset for shoppe litt. Var Trolldagene opp der n, s var en del tilbud. Det vi i hadde bestemt p forhnd at vi skulle ha var body med korte ermer til Magnus. Men fikk ikke ta...

18.06.2014

I dag har jeg ogs avspasert fra jobb for vre hjemme med Magnus. Disse to avspaseringsdagene er for at nav hadde gjort feil med papirene vre. Vi har vrt en tur i barnehagen Magnus skal begynn...

Fri :)

I dag har jeg avspasert p jobb og vrt hjemme med Magnus :) Dagen startet tidlig. Magnus var vken kvart over seks. Noe han aldri har vrt mens jeg har gtt hjemme med han. Men s har han begynt ...

Lilleputthammer ++

Denne helga ble fylt med litt av hvert. Lrdagsmorgen dro vi til yer for skyte landsdelskretsstevne. Jeg ble landsdelskretsmester i klassa mi og fikk stort beger og kniv i premie. Vi reiste igje...

13.06.2014

Lite skriving om dagen, men det er fordi jeg ikke har noe skrive om. Magnus har vrt hos tanta og bestefaren sin fra tirsdag til torsdag, og i dag er han hos bestemora si siden vi har jobbet. M ...

Pinsen

Da var pinsen og langhelga over. Vi dro opp p hytta p lrdag etter svigermor hadde reist igjen. Tror Magnus har kost seg med bestemora si i disse to ukene mens vi har vrt p jobb :) Er ikke s o...

10 faktasetninger om meg!

Dette innlegget er for at leserne mine kan bli litt bedre kjent med meg. 1. Stjernetegnet mitt er krepsen. 2. Jeg har en tatovering ( navnet og fdselsdatoen p snnen min) 3. Jeg har piercing i...

Helga - besk, sommeravslutning og sommer!

Da var det 2. juni og sommermned. Og da ble det skikkelig sommervr ogs :) Lrdag: Var Idar og jeg p sommeravslutning/ feiring av fagprve hos Heidi og Bengt. Avslutning for oss som jobber p ...

Insta moments - Mai

Bilder fra Instagram kontoen min i Mai. Flg meg gjerne: hegel88 #mai #vr #instamoments #instagram

5 ting som str p nskelisten min for tiden :)

1. Evighetskalender 2. Veggord, men med min egen bolleoppskrift. 3. Stjerne etasje fat 4. Vrihassel / trollhassel Takk for lnet av bilde Katinka :) Vitrineskap, noe i likhet med...

Fri dag :)

I dag har bde Idar og jeg hatt fri fra jobben :) Begge sov lenge i dag ogs, siden svigermor tok Magnus nr han vkna. Dagen har blitt tilbrakt p hytta i det fine vret. Bare kost oss ute og med ...

28.05.2014

En fin dag med sol og varme. Fler jeg fr litt mer energi nr det er slik vr :) I gr ruska vi opp litt i hagen. Fjerna noen busker som sto s si opp hverandre s det ble mer pent. Vi har eg...

Mine siste kjp p ebay

Har handlet litt p ebay igjen, finner s mye fint der :) Og mye kan du jo f ganske billig. Denne gangen ble det mest p Magnus og en ting til Bonzo. Vaenait bukse Mikke mus leggings/stilongs C...

Hyttetur og skyting

Vips der var ferien min ferdig. De 5 ukene har gtt alt for fort. Men er ikke mange ukene igjen s er det er sommerferie! N skal Magnus kose seg hjemme med bestemor Flatanger i to uker :) I helga...

20.05.2014

Enda en dag med sol ,selv om det ikke s ut til bli s fint nr vi sto opp i dag. Magnus og jeg dro opp til pappa og Silje like etter vi sto opp i dag og har vrt p Bjrnes i nesten hele dag. V...

Nye solprodukter

I gr ble det skikkelig sommervr her s da fikk jeg prvd ut den nye solkremen og after sun kremen jeg har kjpt p blush som heter Hawaiian Tropic. Jeg er kjempefornyd med produktene. Smurte ...

17. mai

Da er Magnus lagt og jeg har resten av kvelden for meg selv. Helt utrolig at Magnus ikke har tatt kvelden fr siden han kun har sovet i 15 min i dag. Og ikke virket han kjempe trtt n eller. Ma...

Endelig en dag med sol og god temperatur :)

Vknet opp til det fine vret i dag :) Og er forsatt god temperatur selv om det blser. I gr var vi p trilletur med votter og i dag kunne Magnus ta av strmpebuksa. Er godt kunne ta av litt kl...

Elverumstur

I dag har vi vrt i Elverum en tur. Skulle kjre bestemor p sykehuset. S da ble det litt shopping i samme slengen :) Det jeg var ute etter kjpe var bunadslue til Magnus. Og det fikk vi heldigh...

rets frste campingtur og trippelstevne.

Da var rets frste campingtur med Frode (campingvogna vr heter Frode) unnagjort. Egentlig litt sent i forhold til ra fr. Men har vel noe med at vi n har hytte. S ser for meg at vogna ikke kom...

Fredag og helg :)

I dag dro Magnus og jeg nesten opp til Atna for beske sskenbarnet, tanta og onkelen min. Onkelen min hadde bursdag for en stund siden som dro med gave til han. Der er det en del dyr, s Magnus ...

En dag fylt med litt av hvert :)

Da var det allerede torsdag kveld og i morgen er det helg igjen. Denne dagen har gtt veldig fort egentlig. Men s var vi heller ikke oppe fr halv ti. S lenge Magnus sover s sover som regel jeg ...

Tirsdag

I dag dro Magnus, Silje og jeg opp p hytta med sakene jeg kjpte i forrige uke. Og der kom det en blanding av regn og sn ned. Ganske stusselig vr. Men mye av snen har blitt borte, bortsett fra ...

Svar p sprsml fra leser

Hvilken blogg liker du? En blogg jeg liker veldig godt er idebank for smbarnsforeldre. Ellers liker jeg lese blogger som handler om barn, interir, mat og dyr.Hvorfor blogger du? Jeg blogger f...

Sprsmlsrunde

Kjrer i gang en sprsmlsrunde her. En fin mulighet til bli bedre kjent med meg p. S er det noe dere lurer p, vil vite mer om? #sprsmlsrunde

Bestilt Sydenferie i dag : D

I dag har jeg bestilt sydenferie til Silje og meg :) Blir ikke fr januar neste r. Vil reise p vinterstid for komme bort fra den lange vinteren her litt. Vi valgte dra til Arguineguin i Gran ...

Insta moments - April

Bilder fra instagram kontoen min i april. Flg meg gjerne: hegel88 #instagram #instamoments #april

Vrt p shopping i dag :)

I dag dro Magnus, bestemor og jeg til Rena en tur. Grunnen til at vi dro dit var at Magnus trengte joggesko siden overgangsskoene er for varme n. Var ikke s mye velge mellom. Skobutikken der ha...

Hyttetur

I gr bestemte vi oss for reise opp p hytta og bli der til i dag. S fint nr den ligger spass nrme og bare bestemme seg slik, og ikke mtte planlegge flere dager i forveien. N synes jeg der...

Pakke i posten :)

P onsdag var jeg p nett bestilte nye luer til Magnus. Fant ut det var greit med noen annet da vren kom enn den balaclava ull lua han har. Valget falt p nettbutikken til Villervalla. En nettbu...

Besk i bhg og klubbmesterskap

I gr var Magnus og jeg p besk i barnehagen han skal begynne i til hsten. Han starter der i midten av august. Trur ikke det blir noe problem for han starte der nr jeg s han i gr. Han gikk o...

24.04.2014

I dag har Magnus og jeg vrt en tur hos pappa igjen. S da ble det en tur i fjset for se p lamungene i dag . I dag var ikke Magnus skeptisk i det hele tatt og vandret avgrde mellom frbretten...

Vrt sett p lamunger i dag :)

I dag dro Magnus og jeg opp til pappa for se p lamungene som har kommet. Magnus var litt skeptisk, enda han har sett sauene fr og vrt helt bort til de. Men gikk fort over. Vi fikk ogs med os...

Psken del 2

Da er psken for i r snart over ogs. Vi kom hjem igjen fra hytta i dag. Reiste fra det nydelige vret. Men er like fint her og litt varmere. Vi har kost oss masse disse dagene ogs. Skituren vi ...

Psken del 1 :)

Da er vi hjemme igjen en liten tur fra hytta. Vaske litt klr og handle fr vi reiser opp igjen i morgen. Har til og med ftt vasket vinduene utvendig p huset i dag. Var ganske god temperatur ute ...

Pskeferie

Faren til Idar kom p fredag s da blir vi her i psken regner jeg med. Reiser opp p hytta i dag. S fr vi se hvor lenge vi blir der. Skiene tar vi ogs med oss, s da blir nok noen skiturer ogs...

Kjemsjstevnet

Palmesndag hvert r arrangerer vi i Bjrnen skytterlag feltstevne p skytterbana p Kjemsjen. Et stort stevne med i r nesten 220 skyttere. Vi i laget skyter dagen fr siden vi arrangerer det. Je...

Snart pskeferie :)

To dager igjen p jobb n, s er det pskeferie. Kjenner det skal bli godt. Mer tid med Magnus :) Vi er ikke helt sikre p hvor vi skal tilbringe psken. Planen var reise til Flatanger beske s...

Pakker i posten :)

I dag kom det pakke fra Zalando : D Var inne kikket p nettsiden der en kveld og fant masse jeg hadde lyst p, bde til meg selv og Magnus. Men ble bare s jeg kjpte et par sko til meg selv. Sel...

Frste helg p hytta

Da var frste helg p hytta gtt. Det frste vi mtte gjre da vi kom dit var vaske over gulv, skap og diverse siden det hadde vrt mus der. Men da fikk vi tatt en skikkelig vask der ! S sprs ...

Trollhaug

I dag har vi skrevet under p leieavtale p ei hytte for fem r :) Hytte er noe jeg har nsket meg lenge. Og etter at Idar og jeg ble sammen har vi sett p noen hytter rundt omkring som har vrt ti...

Tips til ferie i Syden?

Jeg har veldig lyst til reise til et sted i Syden. Men det er jo s masse steder velge mellom. Men det er sikkert noen dere ute som har noen gode tips til en fin ferie. Tipsene jeg er ute etter...

Insta moments - Mars

Noen bilder fra mars mneden fra Instagram kontoen min. Flg meg gjerne: hegel88 #instamoments #mars #instagram

Sndag

I dag har det vrt kjempefint vr. S vi har tilbrakt meste parten av dagen ute. Har ftt ryddet opp litt ute i dag. Bob liker dra med seg hundelekene og bokser ut. Og boksene biter han i stykk...

Utedag p skytterbanen

I dag har vi tilbrakt mesteparten av dagen p skytterbanen p Kjemsjen. Vi har arrangert feltskytingskurs for aspiranter og rekrutter herifra, mot og Rendalen. Silje og jeg ordnet med litt mat og...

Bob

Navn: Bob♥ Kennelnavn: Mementos Liszt Alder: 6 r (22 september 2007) Rase: Labrador Farger: Svart Liker: G tur, leke med Bonzo, Tico og Rex og bade. Yndlingsmat: Spiser s si alt...

Trondheim

I helga har vi vrt i Trondheim beskt Adrian, Monica og Eilif. Vi dro opp p fredag ganske tidlig p dagen. S mens vi ventet p at de skulle komme hjem fra bhg og jobb, gjorde vi unna litt shop...

20.03.2014

Da er det torsdag og snart helg igjen. Jeg har vrt sjuk i to dager igjen, s var hjemme fra jobb tirsdag og onsdag. Hper jeg snart blir kvitt denna hosta , som jeg har hatt siden vinterfeiren. ...

Ting jeg har gjort

Kopier og lim inn denne i bloggen din,Uthev/bruk fet skriftp de tingene du har gjort. 01. Bydd hele puben p en drink.02. Svmt med delfiner.03. Klatret opp et fjell.04. Prvekjrt en Ferrari.0...

Forberedelser til 1 r`s dag

I dag har omtrent hele dagen gtt med til bake til bursdagsfeiring i morgen. Egentlig skulle vi en tur til Ringebu hre p broren til Idar spille. Men fjellet vi mtte over var stengt pga uvr....

13.03.2014

N nrmer 1 rdagen til Magnus seg med stormskritt her. Vi skal feire den p dagen hans med familie. Har enda ikke helt klart for meg alle kakene jeg skal bake enda. M prve finne det ut i lpet...

7-9. mars

Fredag: Etter ha vrt hjemme fra jobb i to dager, pga sykdom var jeg p jobb igjen fredag. Skolen hadde skidag s vi var ute hele dagen og koste oss. Hadde ogs senvakta p SFO , s nr jeg kom ...

Bonzo

Navn: Bonzo♥ Alder: 9 r (23 november 2004) Rase: Blanding av border collie og gr elghund Farger: Svart, brun, hvit og gr. Liker: G tur, leke med Bob og kose. Yndlingsmat: Spiser stor...

Svar p sprsml fra leser

Har du noen ideer til 1 rs dagen til snnen din? Jeg har ingen store planer om lage noe veldig stort ut av bursdagen hans egentlig. Skal innvitere inn familie p kaffe og kaker. S det jeg tenk...

Fastelavenssndag

N har vi kost oss med fastelavensboller. Glad jeg bakte de i gr siden strmmen gikk og ble borte ei stund i dag. I r ble det bringebrsyltety blanda i kremen siden det var noe Idar er vant med....

Savalen

Da har vi kommet hjem fra noen fine dager p savalen, Silje var ogs med oss. Ble ikke helt som planlagt siden Magnus ble drlig, formen gikk veldig opp og ned og han hostet veldig. Men vi har kost...

Vinterferie :D

Da skal det bli godt med litt ferie :) driver pakker og ordner her n til noen dager p Savalen. S et kort innlegg innimellom pakkinga. Skal bli godt komme seg litt bort, og gjre litt andre t...

Svar p sprsml fra leser

Favoritt minne?Julegava jeg fikk fra Idar i 2011. Tur til Sverige for se p delfiner. Favoritt film?tror ikke jeg har noen favoritt, men liker thrillere, skrekk og komedie Favoritt sang? Den...

Hjemmelagde polarbrd

I dag har jeg prvd meg p lage polarbrd. Fant oppskrifta p de p http://www.smabarnsforeldre.no/familievennlig-polarbrod/. gode ble de. Brukte pepperkakeformer trykket ut litt forskjellige...

Snart vinterferie :)

Kjenner det skal bli godt med vinterferie snart, mere tid sammen med familien :) Skal jobbe mandag og tirsdag p SFO i neste uke s er det ferie. Blir jo mye kos p SFO nr det er ferie og hele d...

Noe dere lesere vil vite mer om ?

Er det noe spesielt dere som leser bloggen min vil jeg skal skrive om eller lurer p ? Noe dere vil vite mer om ? Kommer nok ikke til skrive om noen veldig personlige ting. Men bare sprre, s ...

17.02.2014

I dag har vi vrt p det siste barsellstreffet som helsesster ordner med. Var med fysioterapeut i dag ogs. S ble snakket en del om det samme som sist. Og hvor langt barna hadde kommet i utviklin...

15-16.02

I dag har jeg ftt ryddet og sortert alle klrne Magnus har vokst ut av og klrne han skal vokse inn i. De er n sortert s det er en og en strrelse. Bare jeg fr kjpt litt flere plastkasser s f...

Elverumstur

I dag har vi vrt en tur til Elverum, jeg avspaserte noen timer p jobb s jeg ogs kunne vre med. Idar hadde ftt time til EU-kontroll p bilen i dag, s da fant vi ut at vi kunne kjpe bursdagsg...

Miniatyrskytterstevner

I dag har Silje, pappa, Idar og jeg vrt skte to miniatyrskytterstevner igjen. Var p Tolga og Os. Ganske fornyd med resultatene mine i dag. Selv om jeg selvflgelig kunne nske det hadde gtt ...

3 r med min kjre i dag :)

I dag er det tre r siden Idar og jeg ble sammen, s i kveld skal vi feire det litt♥ Magnus skal sove hos bestemora si s det blir bare oss to. Planen er g ut spise. N er det ikke akkur...

Prving av Nordic Cab

I gr tok jeg med meg Magnus og Bonzo p tur mens Idar var p skyting. Prvda la Bonzo dra pulken og det gikk veldig bra til at han ikke er vant til dra p noe. Han prvde seg veldig p at han ...

Planleggingsdag p jobben + pakke i posten

I dag har hele jobben vrt i Elverum p lrings lyst kurs. De forskjellige skolene som var der hadde laget stand s vi kunne g rundt se p og hvordan de jobber med ting p skolene sine. S var d...

Pakker i posten

I dag kom det tre pakker :) Det er alltid spennende med pakker selv om jeg vet hva det er. Den ene var Nordic Cab pulken. Har prvd den som vogn i dag bort til butikken. Nr barnet sitter er det ...

En dag full av planer

En ganske s fyllt dag. Frst p jobb noen timer, s dro vi til dyrlegen med Bob og Bonzo. Bob var ble underskt for stive muskler etter at han ble pkjrt for noen r siden. Er til kontroller hv...

Helga

Helga gr s alt for fort, og hverfall nr det meste av den er fyllt opp med diverse. P fredag dro Idar, Silje, pappa, Arild og jeg til Tynset p Miniatyrskytterstevne like etter jeg kom hjem fra ...

Nordic Cab

Formen til Magnus gr rette veien og han og Idar koser seg hjemme om dagen. Synd det er s kaldt s det blir lite utetid med Magnus. Men m vel bli mildere snart :) I dag har Idar bestillt Nordic c...

Lek i snen og samlagsmesterskap

De siste dagene har det ikke gjort noe annet en sn s si dgnet rundt. S n er det masse sn her. Magnus og jeg var ute koste oss i den i gr sammen med Bob og Bonzo :) To som lik her...

15.01.2014

Da var det allerede onsdagskvelden og snart helg igjen :) Kom hjem fra jobb for ltt over en time siden etter hatt personalmte p SFO etter arbeidstida. S n blir det sofaen med strikketyet til...

11.01.2014

I dag dro svigermor hjem igjen, etter ha vrt her i 1,5 uke og passet Magnus. Hun har vrt snill tatt han om morgenene i helgene ogs, s vi har kunnet sovet lenge :) Og det har vrt godt, side...

Vinterdresser

Nrman har en slik jobb som jeg har, s er detutrolig mange forskjellige merker av klr man kommer borti. Og det er egentlig ganske greit n som jeg har en liten en selv. For det er jo et hav av kl...

Mandag og tirsdag

Etter jeg begynnte jobbe igjen er det vanskeligere skrive et dagen i dag innlegg. Skjer ikke s mye annet en jobbing og helt vanlige ting etter jobben. Og det blir for kjedelig skrive om, og ...

Tilbakeblikk p 2013 del 2

JULI Var p hytta p Kvingo frste uka p juli ogs. og s var vi p noen skytterstevner + at vi var med p arrangere et selv. AUGUST Vi dro til Oppdal ei uke p Landsskytterstevne og opplev...

Helga

P fredag var jeg ferdig p jobb kvart over to, det var utrolig godt :) I gr tok Idar og jeg litt alene tid og gikk bort til sentrum ordnet diverse. Hadde tenkt bruke gavekortet jeg fikk t...

Tilbakeblikk p 2013 del 1

Et lite tilbakeblikk p hva vi har gjort i 2013 :) JANUAR Jobbet en liten stund, med ble sykemeldt i slutten av mneden pga bekkenplager. Var p ekstra ultralyd og kjpte barnevogn. FEBRUAR Had...

02.01.2014

Da har jeg hatt min frste arbeidsdag, og det var hardt st opp kl seks i dag. Blir bortskjemt med en snn som stort sett sover til halv ni-ni. Men dagen har egentlig gtt ganske fort. Og en dag ...

1. nyttrsdag

I dag er siste dagen i permisjonen min, og det har gtt s alt for fort. Har ikke noe lyst til begynne p jobb igjen... Men er vell bare det komma seg i vei frste dagen s gr det vell :) Og e...

Nyttrsaften

Etter ha spist en koselig frokost sammen i gr startet vi med gjre ferdig all maten som kunne gjres ferdig til kvelden. Godt f det meste unnagjort. Etter det tok Idar og jeg med oss Bob og B...

Besk fra nord

Var godt hente igjen Magnus i dag, selv om det ikke s ut til at han har savna oss. Men er jo greit han ikke er avhengig av oss . Magnus har prvd seg p male med fingermaling i dag. Det gikk...

Lrdag og sndag

I gr hadde jeg planer om ta med Magnus ut prve det nye akebrettet han fikk til jul. Men da vi sto opp var all den snen som kom fredagskvelden borte. Var bare is og glatt. S da ble det en tril...

27.12.2013

I dag har vi vrt p Margeritt blomster og gaver brukt to av gavekortene vi fikk til jul. Tenkte finne noen fin glass, men var ikke igjen nok av de vi hadde lyst p. S da m vi se etter det et...

Julegavene

Julegaver Magnus fikk: John Deere traktor :) Masse fine leker og tre lekekasser. To som denne og en hvit :) Masse fine klr. Ytterty, ull og vanlig klr :) Han fikk ogs Lynet Mcqueen telt, d...

1. og 2. juledag

I gr gjorde vi stort sett ikke noe annet en slappe av, se p tv og montere sammen noen av julegavene Magnus har ftt. P kvelden fikk vi besk av tante Britta og Odd Arne. De ville smake p le...

Julaften

Vi hadde en kjempe fin dag i gr :) En rolig dag uten noe stress. Magnus og jeg var oppe frst. Det hadde sndd i natt s fikk skikkelig julesteming da jeg s det. Men begynnte regne p eftan, s...

Lille juleaften

Adventslysene og den lilla duken er byttet ut med julelys og juleduk, gulvene er vaska, roen har senket seg, og vi er ferdig med ALT. Ingen pakker som m leveres, ikke noe som er glemt kjpes inn...

Baking og henting av juletre

Da var det allerede 4. sndag i advent og alle fire lysene er tent. Idag har jeg vrt hos pappa og bakt lefse. I r var det Silje og jeg som stort sett gjorde alt, s vi lrer oss det vi :) Silj...

19,20 og 21 desember

Blitt noen dager uten blogging igjen, men har ikke hatt tid. P torsdag var jeg frst p posten sendte ei julegave, kommer sikkert ikke fram til selve julaften. Men da blir det pakke i romjula :)...

18.12.2013

I dag har Magnus og jeg vrt p SFO'n jeg jobber p og spist koselig julelunsj med de :) Var ogs innom klassa jeg jobber i hilste p der. Arbeidslista mi s vi ogs igjenom, men den var ikke hel...

Elverumstur

I dag har vi vrt i Elverum kjpt de siste julegavene. Godt endelig vre ferdig :) Ikke er det noe problem ha med seg Magnus shoppe en hel dag ell, s hper han forsetter vre like tlmod...

16.12.2013

I dag har vi egentlig ikke gjort s mye. Magnus og jeg har trilla en tur bort til sentrum. Var en tur p apoteket s vi fikk fyllt oppat boksen med plaster og diverse. Ser ut til at det er greit ...

Julebakst, julegaveinnpakning og besk

Da var det alt tredje sndag i advent og denna helga er snart over . Jeg har ftt bakt to slag til med julekaker. I dag ble det krumkaker og kokosmakroner :) men trenger litt mer ving i f krum...

Pepperkakebaking, julebord og miniatyrstevne

Her kommer blogg innlegget for de siste dagene, har ikke rukket blogge fr n. P torsdag var Magnus og jeg beskte bestemor, og hun hadde strikket trekk til tennbrikketboksen i mariusmnster t...

11.12.2013

I dag har Idar hatt fri fra jobb, s vi har vrt en tur i noen butikker p Koppang. Ikke det at det er s mange av de her alts. Men er da litt kikke i :) Mtte ogs en tur til legen igjen i dag ...

Legebesk og shopping

Magnus var hos legen igjen i dag, fingeren var litt bedre men skulle fortsette med rense sret og ha p bandasje til fredag. Etter ha vrt hos legen skulle vi til Tynset p shopping. Var innom ...

Julekort og jul i Flklypa

Da har vi ftt tatt bilder til julekort ute i dag, og ftt bestilt de :) Var litt enklere ta bilder ute, for han satt faktisk rolig ei stund. Legger ut noen bilder her, men de vi har valgt p jul...

Bakedag

I dag har Magnus og jeg vrt p bakedag i Strandheim. Dette er noe vi arrangerer hvert r. Men om det heter bakedag s trenger man ikke bake :) Jeg hadde med meg laget marsipanfigurer. Mens and...

Legebesk og julebord

Det ble legen p Magnus i gr, fingeren var ikke bedre. S da ble det rense med srveske, sitte med fingeren i grnnspe vann, smre p bacymycin og sette p tubebandasje 3-4 ganger i lpet av da...

05.12.2013

N har endelig snen kommet : D da blir det straks litt mer julestemning og :) N har det kommet spass mye og, s da m den vel bli vrende. Bonzo var iallefall kjempefornyd med at det har kommet...

04.12.2013

I dag gikk Magnus, Bonzo og jeg en tur til mamma. Gikk nr Magnus skulle ha formiddagshvilen sin, og den ble p tre timer i dag. Og i kveld har Magnus og jeg vrt hos ei venninne av meg :) Det er ...

03.12.2013

Et kort innlegg om dagen i dag. Magnus og jeg har hatt koselig besk av tante Britta p formiddagen i dag. Og nr Magnus hadde formiddagskvilen sin lagde jeg litt mere kaker til jul, i dag ble det ...

Oslo tur

I gr dro Idar og jeg til Oslo og l over til i dag. P bursdagen min i juli fikk jeg billett til Volbeat konsert, overnatting p hotel og middag i gave fra han :) vi kom fram i Oslo ved to tida, t...

Advent

Da har jeg sunket ned i sofaen etter en god middag Idar har laget :) det lukter rkelse i huset og julegardin p kjkkenet, adventsstjerne og adventsstakene har kommet opp i dag :) kunne ogs tenkt...

Adventskalender

I dag har jeg laget adventskalender til Bob og Bonzo :) Bonzo har ftt adventskalender helt siden han var valp. Og nr Bob flyttet inn mtte jo han ogs f :) Jeg har stort sett alltid laget den se...

Har ftt bakt litt i dag :)

I dag har jeg ftt bakt litt til jul, har laga goro for frste gang. Mange rare fassonger, men de ble finere og finere ;) Smaken var iallefall god, s da spiller det jo ingen rolle hvordan de ser u...

25.11.2013

Magnus var oppe fr tte i dag, det er ikke ofte skjer. N ligger han ute i vogna si sover, mens jeg slapper av til lukten av friklen som str putrer p ovnen fr han str opp igjen. Har rukk...

Oppsummering av helga

En nybada Magnus er lagt og sover stt i senga si. jeg tenkte oppsummere helga litt, fr farmen begynner. Huset hat ftt mer husvask i hlja, s n trur jeg at jeg snart skal si meg ferdig med...

Tynnkakebaking og adventslys

Da er de frste julekakene bakt sammen med Silje og mamma. Og det er tynnkake, greit f det unna fr jeg henger opp julegardiner p kjkkenet. Siden man bruker takke p de kakene setter lufta seg...

Utelek og baking

I dag har Magnus og jeg kost oss ute p formiddagen, Magnus har huska litt og krabba litt rundt p bakken. Men er ikke s lett komma seg rundt med dress p. Og mere klr blir det etterhvert. Flyt...

Sndagstur

Har gtt en lang tur rundt ved nordstumoen i dag, og det var godt bde for tobeinte og firbeinte. Magnus sov under hele turen i nyvogna si, sjl om vi kjrte p humpete stier noen ganger.

16.11.13

Har vrt en tur p elgjakt i dag, ble ingen elg men det ble sett en. Bikkja var p tur mot posten jeg satt med los, men snudde fr jeg rakk sj noe til den og dyret den hadde los p. I kveld h...

15.11.2013

I dag har jeg hengt opp huska vi kjpte til Magnus, og prvd den. Men var ikke lenge han huska, for han sovna nesten i den. S vi fant ut at det var bedre med en kvil i stedet. Fikk kokt tunga f...

14.11.2013

I dag har Silje vrt her fram tell ho skulle p jobb. Og da har vi laget fotavtrykk med Magnus. Men det var ikke bare og bare nr han er s urolig, men fikk da til noen bra resultater :) Det ene fo...

Elverumstur

Blogginnlegget for i gr kommer i dag, for var ikke hjemmet fr elleve i gr kveld s orket ikke begynne med det da. Idar hadde fri i gr s vi dro til Elverum for shoppe litt og s skulle Ida...

12.11.2013

Hadde planer om gjre s mye hjemme fr halv fem i dag, og har ikke ftt gjort en ting. Selv om det jeg har gjort i dag var ganske fornuftig det og, s har jo egentlig ikke slst bort dagen ell. ...

11.11.2013

I dag har Magnus og jeg vrt p besk p SFO som jeg jobber i. Var stas for noen av ungene der med en liten en p besk :) I kveld har vi vrt i Storstua p miniatyrskyting, bde Idar og jeg skyte...

Farsdag

Da var denna dagen her snart gtt . Starta dagen med laga godt frokost til Idar for feire farsdagen. Pakke fra Magnus fikk han ogs. Dro opp til pappa senere p dagen for gi gave til han,...

Bursdag

I efta/kveld har vi vrt i bursdag til Monika, tremeningen til Magnus som ble 2 r. Der var det unger fra 7 mnd-9 r (Magnus var yngst). S tror Magnus har kost seg med unger i forskjellig alder. ...

05.11.2013

En overtrtt Magnus er lagt og rydda oppat etter, og jeg er klar for farmen. Har ftt opp andre gardiner i stua i dag, s n trur jeg at jeg har sltt i fra meg male furumbla hvite. For med lys...

04.11.2013

I dag har vi besk av Silje, min sster som blir til i morgen. Har ogs overnattingsbesk av to av tremeningene til Magnus. Idar har vrt p miniatyrskyting i kveld. s han tok med seg Andrine dit....

Bursdag og hussvask.

I dag har vi begynnt med litt husvask til jul, godt ha en samboer som ogs hjelper til med det. Greit f det unna fr frste hlja i advent, for her begynner jeg pynte huset til jul da :) sel...

Basar og bilkjp.

Magnus og jeg har vrt i Strandheim p basar i hele dag. Jeg sitter i styret s derfor mtte vi vre der hele dagen. En kjempebra dag for lokalet, fikk inn masse penger. Ble ogs en del premier bd...

En dag som stort sett har gtt i ett.

Startet dagen med barseltreff p helsestasjonen. Fysioterapeuten var der snakket litt, veldig nyttig det han hadde si. Magnus s ut til kose seg med babyer p sin egen alder. Ganske artig s...
Hege

28, Stor-Elvdal

Bor sammen med min samboer Idar, vre to snner Magnus og Emil, hundene Bonzo og Bob og katten Tarzan.