januar 2015

Gran Canaria, Arguineguin del 1 :)

Da er vi tilbake etter ei fin uke i Gran Canaria, og fant egentlig ut at ei uke er litt for lite. Men vi har kost oss og nøte den så godt vi kunne. Vi hadde sol hver dag, men litt sur vind noen dag...

Ferdig pakket og klare : D

Da er jeg ferdig pakket og klar for ei uke i Arguineguin : D Flyet går i morgen tidlig halv åtte, så vi reiser til flyplassen i natt. Det skal bli så godt å komme til et varmere sted. Bort fra snø ...

Utekos :)

VI har kost oss ute i flere timer i dag. Jeg tok med meg Magnus på akebrett og Bob og gikk en tur. Og Idar tok med seg Bonzo på en skitur. Da vi kom hjem igjen fyrte vi opp i bålpanna og grilla ...

Matpakketips 13

Middagsrester ble lunsjen i dag. Pasta med minitomater og fetaost og hvitløksbaguetter. #matpakketips #matpakke #nistepakke #niste #mat #lunsj

Litt interiørbilder fra stua

Et lite bildedryss fra interiøret jeg har i stua nå :) Brettet med pynt som står på spisestuebordet. Pingvinen og hjorten er nytt, for det fikk jeg i julegaver i fjor. Lysfatet som står på st...

Pytt i panne

Til 2 voksne og 1 lite barn. 6-7 poteter 350 g strimlet svinekjøtt 1 løk ½ purreløk salt pepper olje Skrell, del potetene opp i terninger og kok de. skjær opp løk og purreløk. ste...

Søndag

Det ble ingen hyttetur på oss i helga p.g.a. snøvær. Noe jeg syntes var litt dumt siden det er en stund siden vi har vært er. Jeg hadde pakket bilen for hyttetur og begynte å kjøre, men da jeg kom ...

uke 3

#ukemeny #middagstips #middag #mat

09.01.2015

Da er første uke unnagjort etter juleferien, og merker at det var litt hardt å begynne å stå opp tidlig igjen. Slik er det jo stort sett alltid etter ferier. Men om 12 dager så er det ny ferie uke....

Matpakketips 12

Lomper med prim og med hvitost, brødskiver med falukorv og agurker i staver. #matpakketips #matpakke #nistemat #niste #nistemat #mat #lunsj #grønnsaker

Hjemmelaget fuglemat

solsikkefrø brød puffet ris Del brødet opp i småbiter og bland alt i en bolle. 2.Smelt matfettet. 3. Bland matfettet sammen med det tørre. 4. Hell blandingen over i små begere eller...

uke 2

#ukesmeny #middag #mat

Juleferien over

I morgen er det hverdag med jobb og barnehage igjen etter to uker med ferie. Føler vi har fått brukt ferien bra. Har vært på mye besøk i jula og hatt besøk. Og vi har vært ute så Magnus har fått pr...

Insta moments - Desember

Noen av bildene fra instagram kontoen min i desember :) Følg meg gjerne: hegel88 #instagram #instagrambilder #bilder #instagramkonto

Nyttårsaften

Nyttårsaften feiret vi i Trondheim sammen med Adrian, Monica, Eilif, Sollaug og Asle. Middagen var kalkun med mye godt tilbehør. Spiste middagen på eftan siden vi skulle til festningen å se på fami...
Hege

27, Stor-Elvdal

Bor sammen med min samboer Idar, vår nydelige sønn Magnus, hundene Bonzo og Bob og katten Tarzan.